maandag 26 mei 2014

Wederom wat onderhoud.

Het gaat prima met het fietsenpark.
Echter heeft de WAW weer wat onderhoud nodig.
Tja wordt goed gebruikt.
Vanmiddag een versleten stuurkogel vernieuwd.
Ik heb hem op zicht uitgelijnd.
De buurvrouw zat raar te kijken toen ze mij met verrekijker op de stoep vond.
Ik zat op 30 meter voor mijn fiets te kijken.
Hierna heb ik hem ook nog even gemeten met een touwtje wat toch beter werkte.

Tevens moet er en nieuwe ketting op waar ik morgen even voor gaat kijken.
Morgenochtend gaat ik eerst naar Fietser.be om mijn kap aan te laten passen zodat ik ook cabrio kan rijden wat in de zomer wel fijn is.

Het dakje en vizier kan ik dan achterin meenemen.

1 opmerking:

  1. Hoi Richard,

    Dat is zeker een komisch gezicht geweest, jij op de stoep met een verrekijker op 30 meter afstand naar je fiets kijkend! Een wielspoormeter kan je bestellen bij velomobiel.nl, kost € 30,--, of je maakt er zelf eentje, jij bent daar handig genoeg voor.
    Ik heb er ook zelf eentje gemaakt van een paar latten en draadeinden, houd niks in, is op een klein half uurtje gebeurd. Je kan het bekijken op mijn blog:

    http://a3manh.blogspot.no/2013/01/druk.html

    Of misschien verkopen ze die dingen ook wel bij fietser.be?
    Succes!


    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen