vrijdag 14 februari 2014

Bijpassende kleding.

Mijn moeder heeft een borduurshop (www.borduurshoplies.nl) maar kan naast borduren ook bedrukken. Als verrassing was ze doende geweest met een bijpassend T-shirt bij de WAW. Nadat het juiste lettertype gevonden was bleek het een koud kunstje. Ik moet zeggen ik vind het erg gaaf !
Mochten er meer mensen zijn die een bijpassend shirt/ broek of wat dan ook willen hebben bij hun fiets of anders dan kan dat uiteraard.
Qua borduren is er natuurlijk ook van alles mogelijk (en hebben onze kinderen geen effen shirts meer) afijn is ook te zien op de website.
Ik vind het in ieder geval geslaagd al heb even reclame gemaakt voor mijn moeder.

2 opmerkingen:

  1. Dat is mooi Richard! Wat kost zoiets?

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net even gevraagd 18,50 euro voor een shirt al moet je uiteraard wel even aangeven wat erop moet komen te staan :-) (als het ook Finse taal is)

    BeantwoordenVerwijderen