dinsdag 24 juni 2014

Dakhaas WAW.

Tja de velomobiel wordt een dakhaas..
Adri op de aanhanger wordt niks te groot en dan krijg ik problemen met de rest van de fietsen die mee moeten.
Ofwel waw op het frame plaatsen en dan de bus op schuiven.
Alleen nog even kijken hoe ik de kap vast gaat zetten of dat ik deze er af laat.
Maar goed dat zien we wel.
Tevens heb ik het idee gevat om terug te fietsen waar voor mij een nieuwe uitdaging is dat mijn langste reis tot nu toe 100 kilometer is.
Nu wordt dit verdubbeld naar 200 kilometer. We gaan het zien.
De bedoeling is via de Schelde-Rijn route (LF13-b) deels terug te rijden.
Al moet ik nog even kijken hoe ik in de tijd uit gaat komen daar mijn vrouw een dag later moet werken..
Ofwel red ik dat op tijd is nog even de vraag...
Ik wil uiteraard niet te veel van Cycle vision missen.
trouwens wel eens iemand ergens midden in de polder een bocht zien vegen ?
Misschien heeft hij ook een velomobiel die zijn banden lek rijd op grind... :-)

5 opmerkingen:

  1. Ik vond je aanhanger er ook al klein uitzien, een WAW is toch ook 280 cm lang dus vergt nogal wat plaats. Misschien heb je iets aan het voorbeeld van Wim Schermer, die heeft de Quest zowel op de Audi als op de Tesla met een dakrek en slede getransporteerd. Jullie bus zal natuurlijk wel een stukje hoger zijn dan een personenauto, maar met hulp van een paar trektouwen kan je ook veel doen lijkt me.
    Succes!
    Kijk maar even naar deze link:

    http://wimschermer.blogspot.no/search/label/Dakframe

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die was ik inderdaad al tegengekomen Adri.
      Die van mij is iets simpeler geworden.
      de WAW erop vast knopen, aan de voorzijde optillen is nu gemakkelijker.
      Vervolgens naar de bus rijden en er op duwen wat lijkt me gemakkelijk moet kunnen met zijn tweeën.

      Verwijderen
  2. Lijkt me echt leuk om allerlei bloggers in het echt te zien. Vorig jaar ging CV niet door en het jaar daarvoor was ik nog maar heel kort aan het bloggen.
    Jou ga ik natuurlijk wel herkennen aan de WAW. Mijn XS is wit met een zwarte streep over de neus en ik heb een ieniemienie-tipi-tentje. Tot vrijdag/zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oké, dat had ik op 29 mei dus ook al vermeld :( Ach ja, beter te veel.......... :)

      Verwijderen
  3. Mij ook leuk Wim..
    Ik ben nog iets korter aan het bloggen dus ken ook nog niemand op Wim Harwig na dan (woont in Vlissingen dus dat is niet ver weg)
    Je gaat me wel herkennen daar ik mijn WAW shirt ook maar aan trek :-)
    Ik gaat opletten op de inimini tent en de XS...wellicht kan ik beter in het donker gaan zoeken met een zaklamp.

    BeantwoordenVerwijderen