zondag 22 juni 2014

vervolg frame bouw...

Eens kijken of deze nu wel foto's wil plaatsen.



En jawel hoor nu doet hij het wel.
Tevens een paar foto's gemaakt 's morgens vroeg om 5:45 door de polder op weg naar mijn werk.
Ofwel het betere dauwtrappen... al blijft het te vroeg voor lichaam en geest en opa komt me net niet voorbij gefietst.. een ochtend mens zal ik ook wel niet worden.
'S morgens zit er geen vaart in en vanmorgen al helemaal niet... waardoor een 28 a 30 kilometer per uur op mijn teller stond..

2 opmerkingen:

  1. Hoi Richard,

    Met "te hoog" bedoel je waarschijnlijk te hoog om de fiets erop te tillen? Met wat aanpassingen die ik ook zelf maakte vervoerde ik de Strada vanuit Nederland na afhalen boven op de camper naar Noorwegen toe, geen enkel probleem gehad onderweg! Daartoe had ik dan wel een soort optrekbaan met een slede gemaakt, en uiteraard had de camper dakrails en een trapje om op het dak te komen...........
    Dakhoogte was 2,80 meter, en de Strada is 0,95 m hoog, dus totaal kwam het spul op 3,75 meter, wat prima ging omdat onderweg de laagste doorgangen 4 meter waren.

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt Adri... Het gaat om het punt om hem er schadevrij op te krijgen . Onze bus is een stukje lager 2,08 meter.
    Het mooiste zou zijn om hem daar te zetten.
    De aanhanger is dan gemakkelijker te realiseren. Tevens heb ik altijd een back-up als ik met de fiets snel opgehaald moet worden
    Nadeel is dat hij uitsteekt.
    Ik kan nu ook kijken of het frame met fiets naar het dak van de bus te krijgen is.. Maar dat moet nog.
    Vanmiddag het frame in iedergeval in elkaar gezet.

    BeantwoordenVerwijderen