zondag 8 december 2013

Eenmaal thuis..

Zondag ochtend wordt gebruikt om wat laatste dingentjes in te richten en de boel weer terug in elkaar te zetten om naar mijn werk te gaan.
Op weg naar mijn werk moet ik de tol betalen voor het ritje langs de Westerschelde... ik kom niet op gang en op een gegeven moment lijkt het asfalt grover aan te voelen...nee toch... eenmaal uitgestapt is het duidelijk linksvoor staat leeg.
Gelukkig was ik voorbereid en had mijn spulletjes mee en niet heel veel later fietste ik weer verder.
Eenmaal op mijn werk stond ik echter weer leeg en had ik in de buitenband toch een steentje gemist.
Ook was duidelijk dat de Kojaks aan het eind van de rit waren daar de wangen aan de binnenzijde ver versleten waren tot op het canvas.
Gelukkig heb ik nog een setje nieuwe Marathon plus banden meegenomen Zaterdag dus kunnen deze er mooi op voor het winterseizoen.
Op de terugweg volgde de eerste rit in het donker gelukkig werkt de verlichting prima.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie fiets Richard. Ik ga je direct toevoegen aan de blogs die ik volg. Ik heb vorig jaar een XS gekocht, maar ik heb nog wel getwijfeld over de WOW. Eigenlijk vind ik die toch echt wel iets mooier. Groeten, Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Wim,
    Leuk te lezen....ik gaat die van jou ook eens verkennen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen