zaterdag 14 december 2013

Optimaliseren ruitje en verlichting.

Na de eerste proefversie van het vaste vizier werd het tijd voor de update.
De stripjes kwamen eraf en nieuwe werden weer gemaakt.
Dit maal met sleufgaten waardoor het vizier traploos te verstellen is geworden.
En ik kan ondertussen zeggen dit werkt perfect! geen rammelend vizier meer die of opend of sluit door de wind.

Ook werd het tijd wat aan de verlichting te doen.
Van Erwin had ik reeds nieuwe lichtstripjes gehad dus ik kon beginnen.
Op het kleed samen met de kat als hulp was het lekker werken voor de tv.
Na een avondje prutsen met kit en soldeerpen werd het toch weer te laat.
Maar toen ik rond één uur in mijn bed lag was het toch klaar.

Aan de achterzijde heb ik nog een scherm opgehangen om het schakelwerk een beetje vrij te houden van water en helaas zout van de straat.
Kijken of het werkt.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Richard, net je blog ontdekt en aan mijn lange lijst toegevoegd. Leuk om eens de avonturen van een WAW rijder te volgen. Na al die Questen en Strada's en Mango's ;-)

    groet
    Paul
    mooigeelisnietlelijk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenavond Paul,

    Inderdaad van de WAW rijders heb ik ook niet heel veel gevonden.
    Maar welkom.

    BeantwoordenVerwijderen